Review: Scentsy Coconut Flan

Coconut-Flan-Scentsy-Bar
Scentsy Coconut Flan: een geur die ik, als kokos geurliefhebber, heel graag wilde proberen en via een ruil de mogelijkheid kreeg te kunnen testen.

20170604_210127_resized
Met hoge verwachtingen deze geur op de 18 watt elektrische brander geprobeerd.
Wowza!!! Geurbom explosie! En veeeels te zwaar.
Whoops.Gelijk de wax voor een tweede poging voorzichtig overgegoten in mijn 8 watt brander van de Action. En die brander bleek qua warmte de juiste sterkte af te geven.
Hierin kwam er ook een goede mix van boterige vanille en cocoa poeder met een vleugje kokos vrij.

Alleen moet ik helaas met flinke teleurstelling toegeven dat dit echt niet mijn geur is.Te zwaar/vol boterig en de kokos (waar ik zo gek op ben) was te weinig aanwezig. Tenminste, dat vond mijn neus ervan. Door de boterige en cocao-achtige geurnoten kwam de kokos er voor mij amper doorheen. Een ander zal de kokos misschien weer wel aanwezig genoeg ruiken.

Wat helaas ook een vervelende bijkomstigheid is, is dat ik hoofdpijn krijg en licht misselijk wordt van hele boterige geuren. Dus na een uurtje heb ik deze geur toch moeten uitzetten.

Voor de foodie geurliefhebbers die hier wel tegen kunnen en van volle geuren houden is het een aanrader. Maar ik raad aan qua elektrische brander tot max 14 watt gaan.

Officiele geuromschrijving:
Whipped butter folded with cocoa powder and coconut cream.
Leave a Reply

