Yankee Candle EU lente- en zomergeuren 2018

Even een snelle en korte “tussendoor” blog. Maar dit nieuws moet natuurlijk zo snel mogelijk gedeeld worden!

Want de nieuwe EU lente- en zomergeuren van Yankee Candle zijn namelijk al bekend! Helaas zijn er nog geen geuromschrijvingen beschikbaar, maar wel weer hele mooie labels ❤

De lentegeuren zijn:
Rainbow Cookie
A Calm & Quiet Place
Sweet Nothings
Sun-Drenched Apricot Rose

19961383_1551423528241501_7067026288958278828_n

De zomergeuren zijn:
Misty Mountains (ik moet gelijk denken aan The Hobbit)
Coconut Splash
Warm Desert Wind
Tropical Jungle

19989525_10154551362187821_7221806685881020389_n

Ik ben nu al verliefd op de label van Sweet Nothings. Die mooie bellenblaas bubbels!
Oh, en de roze wax en label van Rainbow Cookies!! Alleen al op basis van de kleur en label wil ik een large jar.

En nog meer goed nieuws: White Chocolate Bunnies komt met Pasen 2018 weer terug!!!
Samen met een nieuwe geur ‘Sweet Candies’.
Wat baalde ik dat ik White Chocolate Bunnies pas ontdekt had toen de geur eenmaal retired was. Het ruikt echt heerlijk naar witte chocolade zonder mierzoet te zijn. De perfecte geur dus om tijdens Pasen te branden.

Zodra er meer bekend is over alle geuromschrijvingen, betere foto’s en de herfst- en wintergeuren dan laat ik het jullie zeker weten!

Ps. excuses voor het overtallige gebruik van de uitroeptekens!! Tja, als ik eenmaal enthousiast ben over iets dan ga ik los met die dingen.

One thought on “Yankee Candle EU lente- en zomergeuren 2018

  1. Geen idee of je het inmiddels gezien hebt (zal haast wel want dit is een late reactie) maar de geuromschrijvingen staan inmiddels op waxaddicts.co.uk.

    Gr, Anja

    Like

Leave a Reply

